خانه » ارزیابی نرم افزار پشتیبانی

ارزیابی نرم افزار پشتیبانی

 

ارزیابی نرم افزار پشتیبانی

برای انتخاب بهینه و مطلوب نرم افزار بهتر است که این نرم افزار را طی مراحلی که در زیر ذکر میشود ارزیابی نموده و در صورت مورد قبول بودن ویژگی ها اقدام به تهیه آن نمایید نرم افزاری که هم اکنون پیش روی شماست یکی از کامل ترین نرم افزارهای پشتیبانی در حوزه IT به نام ّManageEngine SDP می باشد که با همت کارشناسان و متخصصین شرکت تکتا تجارت جی تماما فارسی و بومی سازی گردیده است

کارشناسان ما در مورد نحوه استفاده و پیاده سازی این نرم افزار و همچنین پیاده سازی استانداردهای ITIL در سازمان و شرکت شما به شما کمک خواهند کرد

محصول پیشنهادی ما

اگر به دنبال راهکاری برای مکانیزه نمودن خدمات و فرآیندهای تحت پوشش واحد IT در سازمان خود هستید و یا در خروجی خدمات واحد دچار مشکل یا کمبود هستید ما به شما پیاده سازی و استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد میکنیم

با استفاده از این نرم افزار شما خواهید توانست تمام اقدامات انجام شده در واحد IT سازمان خود را زیر نظر داشته و از کلیه فرآیندهای جاری گزارشهای جامع و متنوع تهیه کنید همچنین میتوانید در مورد نیازهای خود و مشکلات جاری سازمان خود با ما مکاتبه نموده تا کارشناسان ما راهکارهای تخصصی با توجه به شرایط شما ارائه دهند support@manageengine.taktaco.ir.

بررسی نرم افزار

برای بررسی نرم افزار میتوانید از مستندات موجود در وب سایت ما یا وبسایت اصلی شرکت Manageengine استفاده نموده و یا با کارشناسان ما در تماس باشید

نسخه نمایشی نرم افزار

برای درک بهتر چگونگی کارکرد نرم افزار و همچنین مشاهده قسمتهای مختلف سیستم و کار کردن از نزدیک با نرم افزار میتوانید به قسمت , مشاهده نسخه نمایشی آنلان نرم افزار مراجعه نمایید

پشتیبانی

در صورت عقد قرارداد با شرکت ما ، کارشناسان و متخصصین ما در 7 روز هفته جهت پشتیبانی ، رفع عیب ، انجام تغییرات تخصصی و پیاده سازی زیرساخت نرم افزاری این محصول در خدمت شما هستند ، جهت درخواست پشتیبانی می توانید با ایمیل support@manageengine.taktaco.ir مکاتبه و یا با شماره تلفن 09131088706 قسمت پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید